MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

כיצד להשתמש ביתרון Heuristics "חשיבה חיובית" לחומרים השיווקיים של חברה

משווקים ומפרסמים שמבינים את חשיבות התנהגות לקוחות ופסיכולוגיה שוקלים שימוש ב"חשיבה חיובית" (חוקים פשוטים ואפקטיביים-קיצורי דרך מנטליים שאנשים משתמשים כדי לשפוט ולקבל החלטות) לשווקי היעד שלהם.
קחו למשל את המחשבה הבאה ואיך ניתן ליישם רעיונות הקשורים למסעות השיווק ופרסום שלכם.

אפקט החשיבה החיובית

אם אתם מכירים את הרומן "הסוד", אז אתם יודעים שניתן "לעצב" את המציאות שלכם. אנחנו יוצרים את הסביבה שלנו ומזמנים את הרצונות שלנו מהיקום. אולי אינכם מאמינים בדברים כאלה, אבל יש קצת ממדעי המוח בקביעה הזו.

אפקט החשיבה החיובית משפיע על איך אנו מרגישים ואיך אנו חושבים, אם מרגישים חיובי נוכל להסתכל על ציור למשל עם רגש דומה ונראה את הסצנה המתוארת בציור באופן חיובי, לעומת זאת אם מצב הרוח הינו רע מלכתחילה הרי גם הציור יראה לנו בהתאם. סצינה/אירוע מסוים יכול להיראות שונה בעין המתבונן תלוי במצב הרוח שלנו.

 לחץ כאן!

לפיכך, אם אתם רוצים שקהל היעד שלכם יחשוב בצורה חיובית על המוצר/פתרון שלכם, זמנו מצב רוח חיובי מראש. ניתן לעשות זאת באמצעות הוספת תמונה מצחיקה, חדשות חיוביות מהתעשייה שלכם, סיפור מותג משמח, פרויקט מוצלח שעשיתם לאחרונה וכל זאת לפני הצגת המוצר/פתרון/שירות חדש שאתם רוצים להציע ללקוחותיכם.

זמינות של מחשבה חיובית

מלמדים אותנו לא להניח מסקנות, אבל עדיין המוח שלנו עושה זאת מתוך הכרח כל הזמן. למשל: איש בחלוק מעבדה אנו מניחים שהוא חכם, אדם העובד בבית אבות אנו מניחים שהוא אכפתי ואיש טוב, ואדם שיש לו שרירים אנו מניחים שהוא חזק.
זה לא אשמתנו, המוח שלנו מכוון לקבוע החלטות מהירות ועקרון ה"מחשבה החיובית" אומר לנו להשתמש במידע הזה בהנחות מראש.

 

קרא עוד מקורות MarketingProf 

 חזרה ל ניוזלטר מרקום מול דצמבר 2015

 

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch