MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

סרט אנימציה

משנה- האינטרנט היום הוא קניון ענק ואינסופי, כבר לא משתמשים בימינו ברגליים ל-"Window shopping", היום משתמשים באצבע המקליקה.

זהו, כבר לא עומדות בפתח מוכרות נחמדות שיקבלו את פני הלקוח ויובילו אותו אל המוצר הנחשק, ומחקרים מראים שיש ל-עמוד הבית שלכם שניות ספורות לעשות את העבודה, או לראות איך עוד לקוח פוטנציאלי מזפזפ הלאה.

מספר עובדות מעניינות:
• סרטים מופיעים ב-70% מתוך ה-  100 תוצאות החיפוש הראשונות.
• סרט בונה בטחון אצל הלקוח.
• ללקוחות שצופים בסרט באתר סיכויי רכישה גבוהים ב- 64%-85%.
• סרט מעלה משמעותית אחוזי המרה.
• סרט מביא לעליה ניכרת בזמן השהיה באתר.
• לסרט שימושים רבים בפלטפורמות השונות.

אוקי, אז הסכמנו שזה חשוב, שזה כלי שיווקי שאסור לצאת מהבית בלעדיו, עכשיו איך נגשים לזה ומה בכלל הם עושים שם?

חשוב לדעת 1 - הפקת סרט תדמית / סרט מוצר זה לא מהלך שיווקי בלבד, אלא גם מהלך מיתוגי. השפה המדוברת, הצבעים, התוכן, סגנון האנימציה, כל אלו צריכים לעלות בקנה אחד עם ערכי המותג ולשרת את האינטרסים שלו וכמובן להגיש את האסטרטגיה השיווקית ללקוח בכפית זהב עם קצפת. (מחלב רזה...)

חשוב לדעת 2- מטרת סרט האנימציה היא הנעה לפעולה: להשאיר פרטים, להוריד את האפליקציה, לבקש עוד מידע, לבצע רכישה וכו'. מטרת הסרט אינה להציג את כל ההיבטים היכולות והאפשרויות של המוצר. חשיבה זו מאריכה מאוד את הסרט והופכת אותו למייגע וכך מטרת העל- הנעה לפעולה- הולכת לאיבוד. (הקלקה לאתר אחר זו לא הפעולה אותה אנחנו רוצים להניע...)

לאנימציה יתרונות רבים כשנגשים לסרט שמטרתו העברת מידע ויצירת רגש אצל הצופה. ראשית, יכולת ההזדהות של הצופה עם דמויות אנימציה היא גבוהה יותר, היא רגשית יותר והסיפור עצמו של הסרט תופס מקום יותר מרכזי, בוודאי כשפונים לקהל גלובאלי. דמויות מצולמות בווידיאו יכולות להיות משויכות למגזרים שונים, תרבויות שונות ובכך ליצור ריחוק ולא הזדהות.

ריכוך החומר הנלמד – לעיתים נדרש להעביר בסרט מידע שלולא האנימציה היה יכול להיות משעמם, בעיקר אם הוא חדש לך: טכנולוגיה חדשה, שינוי תהליך, מוצר שהוא תוכנה או אפליקציה. האנימציה יכולה להפיח חיים בגרף ונראות, למקם אותם בכלל כנחל מוקף צמחיה בקרחת יער מזמינה.

גמישות – כיוצרים עולם באנימציה לא מוגבלים ללוקיישן ספציפי, עלויות של שינוע, השכרת המקום, קייטרינג לשחקנים וכו', אפשר לעבור מהמשרד לירח בקפיצה, הגיבור שלכם אפילו יכול לעוף לשם כשהוא מכבה שריפה, מוריד חתולה מהעץ ומציל את כדור הארץ ממטאור באותו הזמן. גם גמישות החומרים, שולחן שמתנפח, זרועות שנמתחות עד גג המגדל ואפילו דמויות דמיוניות, חיות, כל דבר שיצליח לסחוף את הצופה לעולם בו המסר שאתם רוצים להעביר יחדור בצורה הברורה והחדה ביותר, באופן כזה שהוא שהצופה ירגיש ש-"נפל לו האסימון" והוא יבין למה הוא חייב, פשוט חייב את המוצר שלכם בחיים שלו.

הצעה ייחודית וסיעור מוחות  הקליקו ותרוויחו!

לפעמים זה נראה מהצד תהליך פשוט וקל, אבל התהליך הקריאטיבי ועבודת האנימציה דורשים השקעה רבה, הן של חשיבה והן של מיומנות. להלן בקצרה תהליך העבודה הבסיסי ב הפקת סרט אנימציה בסטודיו.

תהליך הפקת הסרט

שלב א' - creative

מילוי בריף על ידי הלקוח –
• בריף זה משמש כרקע לפגישה משותפת של צוות הקריאייטיב עם הלקוח.

פגישת התנעה –
• פגישה עם מנהל הקריאייטיב ותסריטאי. מטרת הפגישה היא לקבל ולהבין את כל האינפורמציה והתובנות האסטרטגיות הדרושות לכתיבת תסריט.

תסריט –
• מתוך מסקנות פגישת ההתנעה נכתב דראפט ראשון לתסריט שימחיש את הסיפור והקריינות שתלווה את הסרט.

סטוריבורד-
• סקיצות הממחישות מצבים (סצינות) מתוך הסרט. זהו בעצם שלב הבימוי של הסרט בו מנתחים איך הסרט מועבר בתמונות ומהו הסיפור הויזואלי.

קונפסט ארט-  הסגנון הוויזואלי
• בחירת סקאלת צבעים, עיצוב דמיות, טכניקת ביצוע וכו'.

שלב ב'- production

וידאו-בורד –
• הוידאובורד –סטורי בורד בתנועה מלווה קריינות וליווי מוזיקלי.
מהווה את הבסיס לסרט, ונותן תחושה מאוד מדוייקת לאיך הסרט הולך להיראות כבר בשלב מאד ראשוני של ההפקה.
• לאחר שנרגיש את קצב הסצנות והמצבים, נוסיף ונוריד דברים בהתאם לצורך.

עיצוב, איור ואנימציה –
• האנימטורים מתחילים בעבודת האנימציה – על כל סוגיה: דמויות, מצלמות, טקסטים ואלמנטים גרפים.
• כל סצינה וסצינה הופכת מאיורת ומעוצבת לכדי לוק סופי, כל הרקעים, האלמנטים והדמויות שבסצינה מאוירות ונצבעות.

פוסט סאונד-
• עם סיום כל האפקטים הויזואלים והתנועה מתחיל השלב הסופי של סגירת הפס-קול. בניית ערוצי אודיו סופיים של הקריינות, המוסיקה, והאפקטים עד למיקס סופי.
• החיבור בין הויז'ואל והאודיו הוא קריטי!, והסנכרון חשוב ליצירת מוצר שלם והומגני.


עליה לאוויר!!!

• יום השקה
.
טיפול בלקוחות

• בהצלחה!!!

סטודיו קלאצ'.מתמחים בפתרונות קריאטיביים ואסטרטגים לצרכים ויזואליים ודיגיטאליים, סרטי תדמית, סרטי מוצר, אפליקציות, ואתרי אינטרנט

לפרופיל של סטודיו קלאצ' במרקום מול


חזרה לראש הכתבה

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול אוגוסט 2012

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch