MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

יום פתיחת התערוכה הוא היום שבו קורה הקסם

רגע האמת הגיע. הרגע שבו כל התקוות, הציפיות, המאמצים והאנרגיות שהושקעו קורמים עור וגידים. הדלתות נפתחות, הקהל זורם פנימה, כל החלל מתעורר ושוקק חיים. המציגים עומדים בחזית הביתן, גאים, נרגשים ומצפים לקהל שמגיע על מנת לארח אותם בביתן המרהיב שהקימו ולהציג בפניהם את מיטב החידושים שחברתם פיתחה, את המילה האחרונה בתחום. מטרה נוספת וחשובה מכל היא כמובן יצירת לידים חדשים, אפשרות לעסקאות חדשות המביאות להגברת המכירות.

לפני שכל זה קורה, הרשו לי לחזור מספר חודשים אחורה, כדי להבין מה נדרש על מנת ליצור את רגעי החוויה הללו. אומנם עיצוב והפקת ביתן לתערוכה הוא תהליך הדורש השקעת זמן, אנרגיה ולא מעט כסף אך עם עבודה נכונה מול אנשי המקצוע הנכונים אפשר להגיע לתוצאות אשר מצדיקות את השתתפות החברה בתערוכה.
הנה מספר המלצות אשר יעשו את התהליך קל יותר, נכון יותר ובעיקר פשוט יותר.

לאחר שהחברה המציגה הכינה את שיעורי הבית: שכרה שטח תצוגה, החליטה מה היא מציגה, מה הם הצרכים בתערוכה, מה מטרות התערוכה, מי קהל היעד ומה התקציב המיועד. להלן "הבריף".
הצעד הבא יהיה בחירת מעצב אשר יתרגם את הבריף לחלל פונקציונאלי, מרשים ומכובד המגלם בתוכו את הנחיות המותג, מסרי החברה ותדמיתה, הדרישות הפונקציונאליות, דרישות התצוגה ועוד ועוד... וזאת כדי לסייע להגיע אל המטרות של הלקוח שלו - המציג.

מעצב מנוסה, מוכשר עם דמיון ומעוף אך גם עם ידע טכני ויכולת פיתרון בעיות תורם רבות להצלחה בתערוכה. עיצוב נכון יגרום לביתן להיות יוצא דופן ולמציג לבלוט מעל שאר המתחרים. ישנה הזדמנות אחת לייצר רושם ראשוני...הדבר הראשון שהקהל ישים אליו לב הוא אלמנט "WOW Factor ", אלמנט שלא ניתן יהיה לפספס ושיהווה Eye Catcher המושך את קהל המבקרים לביתן.  חשוב שהביתן יהיה מזמין, פתוח ומואר, שתהיה בו היררכיה נכונה בין אזורי התצוגה, התפעול והאירוח.

הטיפול הגראפי בביתן חשוב  אף הוא שהרי כאן מתמקדים בהעצמת המיתוג, במסרים השיווקים, בתמונות האווירה או המוצרים. גרפיקה חזקה ונכונה תעשה את העבודה.
אלמנט נוסף וחשוב לא פחות הוא בחירת הקבלן המבצע אשר מעבר לעבודת בינוי מקצועית ואיכותית יידע לתת פתרונות לבעיות שצצות בזמן ההקמה תוך שיתוף פעולה עם המעצב ועם המציג.

השתתפות בתערוכה היא דרך מצוינת להגיע לקהל היעד ברמה האישית, לפגוש את מקבלי ההחלטות, לחשוף את המוצרים והחדשנות בפלטפורמה שיווקית אשר בסופו של דבר תסייע למציג בחשיפה והגברת המכירות.

נכתב על ידי אמליה גליקמן, מנהלת שיווק בחברת SoDesign – Exhibition Design and Production worldwide

לפרופיל של SO Design בפורטל מרקום מול

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול מרץ 2013

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch