MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

6 סיבות מדוע כדאי להשתמש בטאבלטים בתערוכות


האם אתם מתכוונים להשתתף בתערוכות, או כנסים בקרוב? בטח שמתם לב כיצד יותר ויותר חברות משתמשים בטאבלטים Tablets למשיכת קהל במהלך התערוכה. שימוש בטאבלטים נמצא בהחלט במגמת עלייה. כאשר נעשה שימוש נכון, טאבלטים יכולים לעזור לכם להפיק את המרב מהנוכחות שלכם בתערוכה מקצועית. למשוך מבקרים, לתת לאנשי המכירות שלכם להצליח בגדול ולאסוף פרטי התקשרות, בצורה יעילה ונוחה.

להלן 6 סיבות מדוע כדאי להשתמש בטאבלטים בתערוכה הבאה שלכם:

1. למשוך יותר מבקרים לביתן התערוכה שלכם
בשום מקום לא נתקלת בתחרות רבה יותר מאשר בתערוכות. בעת תערוכות אתם עומדים ברחבת ביתן התערוכה שלכם בסמוך לחברות ומוצרים רבים המתחרים על תשומת הלב של קהל המבקרים עם עיצוב ביתן תערוכה מיוחד ומושקע, חשוב לתפוס את תשומת הלב של המבקרים. לטאבלטים יש הילה מיוחדת עליהם, אנשים נמשכים לאייפדים ומחשבי לוח אחרים. סקרנות היא מניע נהדר!

2. תנו לצוות המכירות שלכם לעדכן את המצגות והחומרים השיווקיים של החברה בעת התערוכה
כידוע לכולם, ברושורים ושאר חומרים מודפסים כמעט שלא ניתן לעדכנם ברגע האחרון ו/או בעת התערוכה. שימוש בטאבלטים נותנת לכם יתרון משמעותי משום שאתם יכולים בקלות להפיץ את הגרסה העדכנית ביותר של כל חומר שיווקי לכל הצוות בתערוכה.

3. שיחות המכירה טובות יותר ויעילות יותר
כל סוגי התוכן יכולים להיות מוצגים על הטאבלטים, אנשי מכירות פשוט מתאימים את החומרים המוצגים לפי מה שהלקוח הפוטנציאלי מחפש ומתעניין ולפי השלב שהוא נמצא במחזור הקנייה שלו. ניתן לחלק את החומר השיווקיים/תכניים/מכירתיים על הטאבלט לפי תיקיות של מחזור הקנייה, בדרך זו, תוכלו להציג את הפתרון שלכם בצורה חכמה. כמובן שפתרון זה הינו הרבה יותר יעיל מאשר לסחוב ניירת של מחירונים ודפי תמיכה טכנית נוספים.

4. לא באינטרנט? ודא שהתוכן שלך זמין ללא חיבור לאינטרנט
עם טלפונים חכמים, מחשבי לוח ומחשבים ניידים במרחב תערוכה גדולה, לא תמיד תהיה לך גישה מהירה לרשת האינטרנט. ישנם כלים זמינים המאפשרים לכם לאחסן את החומרים השיווקיים שלכם בקלות בטאבלטים שלכם, כך שהוא נגיש במצב לא מקוון.

5. ניהול מאגר המבקרים בתערוכה במהירות וביעילות
לעתים קרובות זהו אתגר להעביר למשרד את מאגר המבקרים בתערוכה שאנשי המכירות ואתם אנשי השיווק דיברתם איתם,  במיוחד כאשר תערוכות מתמשכות יותר מיום יומיים והן רחוקות מהמשרדי החברה הראשיים. המידע שאספתם יצטרך לחכות עד אשר תחזרו למשרד, תפרקו את המזוודות ותתאפסו על מה שפספסתם במהלך השבוע שנעדרתם. דרך נוחה ויעילה יותר הינה להשתמש באפליקציה ייעודית המסונכרנת עם המשרד האחורי והמעבירה את כל המידע אל צוות המכירות המטפל בלידים עוד לפני שמגיעים למשרד חזרה.

6. להפחית את עלויות הדפסה והובלה
השתתפות בתערוכה מקצועית היא לעתים קרובות יקרה מאוד, ולכן שמירה על העלויות נוספות שבשליטה היא חיונית. שימוש בטאבלטים להצגת חלק הארי של חומר השיווק והתמיכה הטכנית מצמצמת את עלויות ההדפסה וכן את עלויות ההובלה את החומרים לתערוכה.
חלוקת חומרים מודפסים עדיין לא נעלמה מעולם התערוכות והכנסים, ומבקרים עדיין מבקשים משהו מוחשי שהם יכולים לקחת איתם הביתה. היתרון כאן הינו להדפיס חוברת אחת / עלון שיווקי אחד מאוד מיוחד הכולל את מירב המידע שימשוך קהל ליצור איתכם קשר ולהשקיע בהדפסה היחידה הזו.

מקורות: Showpad Sales Effectiveness Blog נכתב על ידי אנאבל דה ויטר.

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול מאי 2013

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch