MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

כיצד וידאו ממלא תפקיד מכריע בעלייתו של תוכן שיווקי


• למה זה חשוב לכלול תוכן וידאו עבור קניינים ומקבלי החלטות
• כיצד ניתוח וידאו יעזור לך לשפר את תוכן הוידאו ללא הרף
• מדוע סרטון הוא הכוכב העולה של תוכן שיווקי והחזר על השקעה

"הדבר הגדול הבא בתוכן שיווקי הוא וידאו" כמעט כולם אמרו זאת... ולכן לא ניתן לשייך את הציטוט למישהו מסוים. האימרה הזאת נאמרת על ידי אנשי שיווק בתחום האונליין ובכלל בחברות B2B. אבל, בידיעה שלא תורגם עדיין לעשייה. רוב האנשים תקועים. וידאו הופיע על הבמה כל כך פתאום עד כי משווקים עדיין לומדים איך להשתמש בו ביעילות. זוהי קופסה שחורה. אבל זה הזמן לפתוח אותה.

בואו נסתכל על שלושה כוחות מניעים המעצבים את האבולוציה של תוכן שיווקי, והתפקיד המכריע של וידאו בתוך כל אחד :
1 . קניינים ומקבלי החלטות הופכים להיות יותר ויותר מושפעים מוידאו.
2 . משווקים צריכים יותר משוב על התוכן שלהם.
3 . הלחץ כדי להראות ROI על התוכן הולך וגדל.

1 . קניינים ומקבלי החלטות הופכים להיות יותר ויותר מושפעים מוידאו

כל אנשי השיווק הגדולים יודעים שהכל מתחיל עם הקניין; העבודה של איש השיווק היא לספק תוכן ולעניין מקבלי החלטות בדרכים היעילות ביותר האפשריות. בעולם ה B2B חשוב להבין את התנהגות צריכת התוכן ברמת המנהלים.

מחקר שנערך לאחרונה בפורבס חשף תובנות מפתיעות על ההשפעה הגוברת של תוכן וידאו:

• וידאו הופך למקור מידע חיוני למנהלים בכירים. יותר מ -80% צופים בוידאו באינטרנט היום מאשר לפני שנה.
• מנהלים בכירים פונים לוידאו בתדירות גבוהה יותר. 75% אמרו כי הם צופים בסרטונים הקשורים לעבודה באתרי אינטרנט הקשורים לעסק שלהם לפחות פעם בשבוע.
• סרטוני וידאו יכולים לגרום למנהלים לנקוט בפעולה. בסך הכל, 65% ביקרו באתר של החברה שפרסמה את הוידאו לאחר שצפו בסרטון.

העלייה בצפייה בסרטוני וידאו יצרה תוכן רב מידי לעיכול עבור מקבלי החלטות ומנהלים מה שהניע חברות ליצור סרטי תדמית / מוצר קצרים עם תסריט ממוקד וכתוב להלכה.

2 . אנשי שיווק צריכים יותר משוב על התוכן שלהם
הסוד כדי להיות משווק תוכן גדול הוא לא רק על יצירת תוכן משכנע. זה גם על יצירת משוב יעיל, שיכול להיות חמקמק בדיוק כמו יצירת תוכן במקום הראשון.
מחקרים מראים כי רק 36% ממשווקי B2B מאמינים שהם מספקים תוכן שיווקי יעיל ופחות ממחצית להרגיש שהם מייצרים תוכן שיווקי מרתק.

כיצד יודעים עם התוכן הנכתב נצרך בפועל? האם הקניינים / מקבלי ההחלטות קוראים את התוכן במלואו או בחלקו? האם הם קראו אותו יותר מפעם אחת ? האם הם חולקים אותו ?

כאשר עוסקים בוידאו , לעומת זאת, שיטת המשוב בנויה אחרת הודות לאפשרות האנאליטית לראות את מספר הצפיות והשיתוף שנעשה לסרטון.

וידאו מאפשר לאנשי השיווק ללמוד איזה תוכן בוידאו מעניין ומה לא מתאים. אם אנשים שהורידו את סרטון 90 השניות שלך עצרו את הצפיה לאחר 10 שניות, היית רוצה לדעת ולהתאים בהתאם. אם 80% נשארו וצפו עד הסוף, היית רוצה לדעת אם זה יותר מדי! האם אנשים דילגו על תוכן מסוים בצפייה בוידאו גם תרצו לדעת... כל משוב חיוני לשיפור הוידאו ולשיפור חווית הצפייה ושכנוע מקבל ההחלטות להתחייב לפתרון שאתם מציעים.

3 . לחץ להראות את ההחזר על ההשקעה על התוכן גדל
במסגרת המאמצים לשיפור תוכן שיווקי בחברות, יותר ממחצית משווקי B2B מתכנן להגדיל את תקציב השיווק של התוכן שלהם במהלך 12 החודשים הקרובים. וידאו הינו אלמנט מאוד חשוב בתקציב התוכן השיווקי של החברה הוא מצטיין בסגירת הנקודות לעסקת מכירה.

בעזרת מערכת CRM ניתן לנתח את הנתונים של כל Lead ולטפח אותו לפי תוכנית מובנית באמצעות  איסוף מידע התחלתי על המשתמש שנכנס לצפות בסרטון יחד עם איזה סרטון הוא צפה וכמה זמן.  למשל, אם Lead צפה בארבעה סרטים שלכם למשך 14 דקות, זה מוכיח שהוא מעוניין בפתרונות החברה ויש להעביר אותו במהירות לאיש מכירות ובמקביל לשלוח אליו מידע נוסף על המוצרים שהוא צפה בסרטים שלהם.
לאחר שעסקה נסגרת תוכל להשתמש במידע הזה להבנה איזה חלק בתוכן הוידאו משך את תשומת הלב של הלקוח ומה השפיע עליו בקבלת החלטות ולשפר בסרטונים הבאים.

אם וידאו זה עדיין קופסה שחורה בשבילכם בתכנית השיווקית, זה לא חייב להיות כך. המשאבים הקיימים לאנשי שיווק הם במחירים סבירים וקלים לשימוש ובקרוב גם לא ניתן יהיה לוותר עליהם.

מקורות: marketingprof

 חזרה לניוזלטר מרקום מול ספטמבר 2013

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch