MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

68 אחוזים מהמנכ"לים אין להם נוכחות ברשתות חברתיות אבל הם אוהבים את לינקדאין


"מי אומר שלא ניתן  ללמד כלב זקן טריקים חדשים" , וורן באפט התלוצץ לאחר שהוא שלח את הציוץ הראשון שלו במאי 2013. מאז הוא צבר 541,905 עוקבים עם רק שני טוויטים בודדים.
השאלה שעומדת מולנו: למה מנכ"לים בכירים אינם מנצלים את היכולות הגדולות של פלטפורמות המדיה החברתית? ושל שיווק באינטרנט .

ל- 32% מהמנכ"לים ברשימת Fortune 500 יש חשבון אחד לפחות ברשת חברתית, על פי מחקר חדש של CEO.com . ו- %68 אחוזים מהגברים והנשים שאנו מכנים בוס אין נוכחות חברתית כלשהי.

למעשה, מתוך 500 מנהיגי החברות הגדולות באמריקה, רק 28 מהם נמצאים בטוויטר, 38 בפייסבוק, וחמישה מנכ"לים בודדים במעגלי +Google .

ישנו חריג אחד , עם זאת, לכלל הלא כתוב לכאורה של "לא חברתיים" עבור מנהלים בכירים וזהו: LinkedIn.

LinkedIn נשארה פלטפורמת המדיה החברתית היחידה שהיא למעשה פופולרית בין מנכ"לים מהציבור הרחב, לפי מחקר של CEO.com .

בשנה זו, כמעט שליש מהמנכ"לים ברשימת Fortune 500 יש חשבון LinkedIn . 27.9% מהם - 140 בסך הכל – פרסמו בפרופיל ב LinkedIn , לעומת 25.9% בשנה שעברה . זה גבוה יותר מאמריקאים באופן כללי, כ -20 אחוזים מהם הם פעילים באתר החברתי הממוקד קריירה. בסך הכל, 140 מתוך המנכ"לים המובילים באמריקה בעלי פרופיל ב LinkedIn , ול -25 מהם יש יותר מ -500 מחוברים.

זה קצת מפתיע שאין ליותר מנכ"לים פרופילים חברתיים בעוד וורן באפט מפליא בכמות העוקבים אחריו בכל ציוץ 270,000. 500 מנכ"לי Fortune אינם מבינים כי עבורם לצבור עוקבים לוקח כמעט 20 פעמים יותר מהר מאשר משתמשי טוויטר ממוצעים - מעל 200 פעמים מהר יותר אם תכלול את הנתונים הסטטיסטיים של וורן באפט. סוג זה של תשומת לב יכולה להוות השפעה חיובית משמעותית על כל חברה.

מרבית המנכ"לים , עם זאת, שומרים עצמם ללינקדאין .
מנכ"ל HP מג ויטמן עם כמעט 220,000 מחוברים. ג'ף אימלט מנכ"ל GE עם 40,000 מחוברים ,וג'יימי דימון מנכ"ל ג'יי פי מורגן צ'ייס עם כ- 130,000. זה אומר שמנכ"לים הם בין המשפיעים החזקים ביותר בלינקדאין.

ככל שהדבר נוגע לפייסבוק , יש מנכ"ל אחד שבולט, וזה לא מפתיע .
מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג הוא המנצח עם 16,742,263 חברים. בדומה ללארי פייג' מנכ"ל Google , שנמצא ב 6,363,808 מעגלים ב-Google + , צוקרברג שולט על הקן שלו.
אחוז עליית פתיחת פרופילים בפייסבוק של מנכ"לים מתקדם מאוד לאט רק 7.6 אחוזים השנה לעומת 7 אחוזים בשנה שעברה.

מקורות: venturebeat.com

חזרה לניוזלטר מרקום מול ספטמבר 2013

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch