MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

לך שדרג את עצמך


לאחרונה אני פוגשת הרבה עסקים שמעוניינים לערוך מתיחת פנים באתר שלהם. לאיזה דברים כדאי לשים לב לפני שמשדרגים את האתר מבחינת עיצוב ואפיון האתר?

אם כבר אתם מחדשים, חשוב לשבת רגע לפני עם החבר הכי טוב של האתר שלכם, הלא הוא google analytics ולבדוק מה באמת קורה באתר שלכם: כמה גולשים, מאילו רזולוציות (מובייל / טאבלט / דסקטופ) מהו אחוז הנטישה, איזה דף הכי פופולרי, כמה מקליקים על הכפתור הקטנצ'יק (אני יודעת, כשעיצבתם את הגירסה הנוכחית של האתר זה היה מאוד טרנדי :) שקוראים לו "שלח" והוא מתכוון ליצירת קשר? האם מישהו קורא בכלל את הבלוג שלכם שאתם משקיעים בו כ"כ הרבה משאבים? האם מישהו משתף את הפוסטים? (אם יש בכלל אופציה כזו באתר הנוכחי) ועוד, ועוד. בקיצור, יש המון מה ללמוד מגלישה בכמה מסכים ב- google analytics ומומלץ לעשות את זה עם איש מקצוע בתחום.

1. מחקר

לפני 3 שנים כשבניתם את האתר הנוכחי שלכם, הסתכלתם קצת על המתחרים ואחרי שראיתם שלכולם יש תיבת צור קשר בתחתית האתר, וגלריית תמונות בדף הבית- גם אתם בחרתם לעשות את זה כך. מאז עברו כמה שנים והרבה משתמשים גלשו בנהר שלכם והגיע הזמן לקבל תשובות אמיתיות ורלוונטיות מהמשתמשים שלכם. מדהים מה אפשר לגלות מ-7 לקוחות שלכם שמפנים עבורכם 10 דק לענות על 10 שאלות.

איזה שאלות?

שאלות כגון: מה חיפשת באתר ולא מצאת? למה נכנסת לאתר? האם נהנית לגלוש באתר? ועוד.

כל התשובות ייצרו לכם מסמך אפיון לאתר המחודש עם תשובות לשאלות שמעולם לא העזתם לשאול.

2. אתר רספונסיבי

הסטטיסטיקות שנבחנות כל שנה מחדש מראות קצב עלייה גדול מאוד של משתמשים שגולשים מהנייד שלהם (טאבלט ו/או מובייל) ולא רחוק היום שהמספרים של המשתמשים שמגיעים לאתרים שלכם מהנייד ייגברו על המשתמשים שגולשים מהמחשב הנייח (הלא הוא הדסקטופ) ולכן חשוב לשים לב לנקודה הזו ואם כבר לשפץ- אז לשפץ כמו שצריך, וליצור עוד 2 רזולוציות לאתר, המותאמות למכשירים ניידים.

3. הנעה לפעולה

אתם משקיעים כ"כ הרבה אנרגיה ומשאבים באתר שלכם, גם בהקמה שלו וגם בתחזוקה השוטפת שלו, אבל איך מתרגמים את כל האנרגיה הזו ללידים איכותיים? לכל אתר יש את המודל העסקי שלו: הורדת קובץ / השארת פרטים ליצירת רשימת תפוצה / השארת פרטים ליצירת קשר / יצירת קשר טלפוני ועוד.

אחד הדברים החשובים היום באתר שלכם הוא ליצור שינוי שיניע את המשתמשים לפעולה, ולא לסתם פעולה, אלא לפעולה המדוייקת שאתם חפצים בה, ואם אפשר גם להנות מהדרך ללחיצה על אותו כפתור נכסף, הרי זה משובח.

4. קידום

זה מאוד פשוט: בחרו איש טכני שיש לו רקע ברור בקידום אתרים, זה ייתן לכם בונוס אדיר לאתר שיקדם את עצמו גם ללא אמצעי קידום מסיביים ותשתית מצוינת לקידום האתר, לכשתבחרו בכך.


screenshot מתוך: bestwebgallery.com

5. עיצוב

כמו שיש טרנדים בעולם האופנה יש גם טרנדים בעולם עיצוב אתרים וכדאי לבחון אותם לעומק לפני שניגשים לעיצוב, בכדי ליצור אתר אסתטי, יפה, עם מראה שונה בנוף המקומי (כמובן, בתנאי שזה משרת את העסק) והכי חשוב, שהאתר לא יראה מיושן עוד חצי שנה.

 

נכתב על ידי מילי גפני, סטודיו לאפיון אתרים מיתוג ועיצוב גרפי 

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch