MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

לינקדאין: מענקית נטוורקינג עיסקי לענקית תוכן


האם שמתם לב? לאט-לאט, מאחורי גבכם, לינקדאין כבר איננה הרשת שהכרתם. במאבק הענקים בין הרשתות החברתיות , עברה לינקדאין שינוי מהותי שהפך אותה משחקנית ​רשתות מן המנין​,​ לשחקנית בעולם רחב הרבה יותר, עולם התוכן. תוכן כידוע לכם הוא אין סופי ובעל כוחות שיווק אדירים. לינקדאין מתכננת לספק לכם, החברים ברשת, מעטפת תוכן כוללת לכל צרכיכם היומיים (לא רק עסקים). אותה linkedin Today  שהכרנו בעבר, המגזין הקטן שישב אי שם תחת תפריט more בסרגל העליון, ​שלא רבים השתמשו בו (בייחוד בארץ) הפך לערוץ תוכן מפותח המגיש אגרגציה מאתגרת של תכנים הנכתבים על ידי מנהיגים ידועים בעולם כולו. דמויות מובילות מעולם העסקים והתקשורת ותכנים מבלוגים מובילים ואתרי תוכן
​כולם בכף ידכם.​

מה נדרש מכם בעצם? להיכנס ​לאפ סטור, להוריד את האפליקציה, ​ולסמן את ערוצי התוכן שמעניינים אתכם.

אכן, הדובדבן בקצפת התוכן של לינקדאין היא PULSE . אפליקציית תוכן ייחודית שהשיקה לינקדאין השבוע. האפליקציה עצמאית ונפרדת מאפליקצית לינקדאין בנייד. האפליקציה, אותה מורידים מהאפ-סטור, מציגה בפניכם עמודים עם  קולאג' אימגים שכל אחד מסמל ערוץ תוכן או מאמר. יכולות שיתוף תוכן גבוהות, ​אפשרות שמירת מאמרים או העברה לתוכנת אגרגציה אחרת בה אתם אולי משתמשים (דוגמת evernote), ואפשר אף לבצע חיפוש בכל מאגר הידע האדיר המוגש לכם.

כמות ערוצי המידע באפליקציה היא עצומה. כל שנותר לי עכשיו זה לשבת בפינה בחושך ולבכות: מתי לעזזל אספיק לקרוא את כל כמויות החומר שאני צריכה ורוצה ושומרת ל"אחר כך"...כנראה שבעולם מתקדם זה נועדנו להעביר יומנו בתחושת החמצה מתמדת של חוסר הספק. כך לפחות אני הנרצעת פה לרגליכם. בי נשבעתי להעביר כל שנייה בה אני מחכה לילדתי מחוץ לחוג כינור​, וכל שניה בתור לרופא שיניים בקריאה שוקקת באפליקצית הנייד. אוכל בהחלט לומר שאפליקציית PULSE מתחרה אצלי ​בקטגוריה בה שלטה google reader
​​ 
​זכרונה לברכה.

אז, איך אתם מתמודדים עם כמות המידע האדירה?  איפה תופסת אתכם PULSE אפליקצית התוכן של לינקדאין?​
 

  

נכתב על ידי: גילה גדעון, מרצה ויועצת שיווק דיגיטאלי לחברות. מומחית לינקדאין 


חזרה ל ניוזלטר מרקום מול נובמבר 2013  

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch