MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

איך להראות מצליחנים באמצעות הוספת מדיה לפרופיל הלינקדאין


כשהקמתי את פרופיל הלינקדאין בשנת 2004 כל מה שעמד לרשותנו היה פורמט קורות חיים בטקסט שחור על לבן נטול חיים. כולם נראו כמעט אותו הדבר מלבד התמונה, ובסך הכל : חסרי ייחודיות, הרי מה כבר אפשר לחדש עם קורות חיים. עם השנים נוספו אפליקציות שונות שהתחברו לפרופיל ואפשרו הצגת צדדים שונים של חיינו המקצועיים: תיק עבודות, ספרים שאנו ממליצים באמזון, מעקב אחר נסיעותינו העסקיות, קישור למצגות, פורטפוליו, קישור לבלוג שלנו ועוד. כל אלו נעלמו לפני כשנה לאנחתם קורעת הלב של משתמשים ותיקים רבים, ובתמורה קבלנו את מודול המדיה.

מודול המדיה שנכנס הוא הרבה יותר פשוט ואינטואיטיבי מכל האפליקציות שהיו בעבר. יותר מכך- הוא מאפשר לנו להמחיש בצורה אופטימלית לקורא הפרופיל במה אנו עוסקים ובמה חוזקותינו. הוא נותן צבע ודגשים לפרופיל ובכך הופך אותו לכלי שיווקי ממדרגה ראשונה. את המדיה ניתן לשלב בתוך הפרופיל באזורים: Summary Experience, Education. סוגי המדיה שניתן להוסיף הם: וידאו, קבצים שונים מתוך מחשבך ולינקים מהרשת. עכשיו בטח תשאלו: "הכל טוב ויפה, אך מה בעצם יש להראות במודול המדיה? מה אם אינני מעצב פנים, גרפיקאי או צלם ואין לי תמונות יפות להציג..."

בשנתיים האחרונות אימג'ים באינטרנט החלו תופסים נפח משמעותי יותר ויותר. ההבנה שאימג' לוכד את העין מהר, ואפקטיבי יותר מטקסט הובילה ליצירת דרכי שיווק חדשות ועיצובי ממשק חדשים לאתרים. אתר כמו פינטרסט משגשג אי שם בצמרת האתרים בזכות שידע לנצל תובנה זו בחוכמה. לענייננו,  עליך בעצם להשקיע מחשבה יצירתית כיצד ניתן להדגים ולהמחיש את אופי עיסוקך או אופי חברתך. דוגמאות:

• העלאת קובץ PDF שהגרפיקאי יצר על החברה ומוצריה לתערוכה האחרונה.
• סרטוני וידאו של החברה
• תוכנית עסקית להצגה בפני משקיעים
• עבודת גמר
• תיק עבודות
• מצגות (Slideshare, Scribe, Prezi)
• כתבות שפורסמו על החברה בעיתונות/ דוגמאות למאמרים או תכנים שפירסמת
• מוצרים המוצאים למכירה ברשת
• סילבוס של קורס/ תוכניה של כנס
• לינק לדף נחיתה / E-BOOK
• לינק לבלוג
• קובץ קורות חיים
• צילום של תעודה / זכייה בתחרות

כיצד מוסיפים מדיה
העבירו את  הפרופיל למצב עריכה
דרך הבר העליון --> EDIT PROFILE
או
דרך הפרופיל - בלחיצה על כפתור EDIT כפי שבתמונה
 

כעת בוחרים את האזור בו רוצים לשלב את המדיה : Summary|  Experience |  Education
לוחצים על סימן הריבוע  ובוחרים בתפריט הנפתח איזה סוג של מדיה נרצה להכניס: לינק למקום כלשהוא ברשת או להעלות מסמך מתוך המחשב שלנו


 

לאחר העלאת הפריט הקפידו לרשום את הכותרת של הפריט באופן שיווקי ומושך ולאחר מכן תוכן אפקטיבי המניע לפעולה בתוך הפריט.




עכשיו אתם נראים מקצועיים.

אפשר לפנות אלי בשאלות בנושאי לינקדאין דרך קבוצת מרקום מול בלינקדאין או בתגובות למייל: info@marcom-mall.co.il

 

נכתב על ידי: גילה גדעון, מרצה ויועצת שיווק דיגיטאלי לחברות. מומחית לינקדאין 

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול דצמבר 2014  

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch