MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

החלטות שיווקיות חדשות לשנה החדשה


החלטות אישיות לשנה החדשה לרוב אינן מחזיקות מים, לא כל שכן החלטות שיווקיות, יודעים למה? להלן ארבע סיבות לכך...

מניסיון העבר הרגשתי שאני חייבת לשתף אתכם באייטם הזה... תהנו!

1. ההחלטה שלך היא כללית מידי: מטרות שיווקיות לשנה החדשה צריכות להיות הגיוניות ולא חסרות שחר, רק בגלל ששיווק תוכן באמצעות וידאו זה הטרנד השיווקי הבא אין זה אומר שזה יתאים לחברה שלך ולאסטרטגית החברה לשנה הנוכחית. בדוק טוב את המטרות שלך לפני שאתה קובע אותם כיעדים לשנה הבאה וראה שהם ישימים אחרת לא תצליח.

2. אינך הבעלים של ההחלטה: אם הינך מרגיש כי המטרה שלך תלויה בהרבה גורמים חיצוניים?, סביר להניח שהמטרה שלך מועדת לכישלון. אתה צריך לקבוע החלטה / מטרה שאתה בעליה וניתן למדוד את הביצוע שלך. לולא כן ההחלטה תתמוסס.

3. האם המנהל שלך מגבה אותך על ההחלטה הזו? האם אנשי הצוות שלך תומכים בך? כמו כל החלטה או מטרה חשוב שתהיה לך קבוצת "תמיכה" ותעודד אותך להצלחה.

4. המטרה השיווקית שלך מדהימה אבל אין לך אבני דרך כיצד לישם אותה? גרוע מאוד. תכנית טקטית לניהול וליישום תכנית השיווק שלך ומטרותיך לשנה הנוכחית מאוד חשובה אחרת אין טעם להתחיל.

הרבה מומחי שיווק אומרים לך "שאף לשמיים", הצב לך מטרות ויעדים גבוהים ותשתדל להגיע אליהם. חשוב יצירתית , מחוץ לקופסא זה אמנם נכון אבל חשוב גם לבדוק אם אותן רעיונות מתאימים לחברה ולאסטרטגיה שלה. הגדרת מטרות / החלטות לשנה הנוכחית זה חשוב מאוד אבל יותר חשוב לדעת איך לבצע אותן על הצד הטוב ביותר ולהצליח בשיווק.

מקורות MarketingProf

 

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול ינואר 2014

 

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch