MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

תוכנות אוטומציה בשיווק המקובלים ביותר בשוק


מה הם תוכנות האוטומציה בשיווק המדורגים הכי גבוה עבור עסקים קטנים, חברות בינוניות וחברות גדולות ?

TrustRadius התמודד עם שאלה זו במדריך לקונה שהוציא לאחרונה. הניתוח כלל 400 ביקורות מעמיקות ממשתמשי קצה של מוצרי אוטומציה בשיווק ובתוצאות של למעלה מ 10,000 השוואות שבוצעו באתר האינטרנט של החברה.
הניתוח לא כולל מוצרים המתמקדים בהיבט אחד של אוטומציה שיווק (לדוגמא, רק ניהול דף נחיתה), אלא בכלים רב פעליים רוב חבילות התוכנה שנבדקו מציעות מגוון רחב של יכולות להגדלת משפך המכירות כגון: ניהול קמפיין בדואר אלקטרוני, דפי נחיתה, וניהול לידים.

למוצרי התוכנה שנבדקו יש פונקציונליות זהה אך, כל אחד גם יש לו יכולות משלו נוספות (כגון קידום אתרים או כלים למסחר אלקטרוני) , ולכן התוצאות אמורות להיות עם פרמטרים רחבים ואינן תמיד מתאימות לכל חברה.
להלן ממצאי המחקר

עסקים קטנים (1-50 עובדים)

• רוב מוצרי האוטומציה בשיווק מדורגים באופן חיובי על ידי עסקים קטנים ( שקיבלו לפחות 4 מתוך 5 דירוג) .
• דירוג המשתמש הממוצע לפתרונות אוטומציה בשיווק במגזר העסקים הקטנים הוא 4.3 מתוך 5, שהוא גבוה יותר מהממוצע במגזרים הבינוניים וארגונים גדולים.
TrustRadius דירג את המוצרים לפי שני גורמים: ממוצא דירוג של המשתמשים ומיקוד על שירות של סגמנט מסוים
ולפי הקריטריונים האלה ...
• HubSpop , Act-On ו-Infusionsoft   קיבלו את התוצאות הגבוהות ביותר.
• Marketo , eTrigue , Pardot , Eloqua ,וSilverpop דורגו גם כן כמוצרי אוטומצה טובים אך פחות משום היותם פחות מותאמים לעסקים קטנים 


חברות בגודל בינוני (51-500 עובדים)
• הדירוג עבור מוצרי אוטומציה בשיווק בממוצע במגזר החברות הבינוניות הינו הוא 3.9 מתוך 5. דפוס זה מתאים למגמה הכללית בדו"ח: ככל שחברות גדולות יותר יש להן דרישות מקיפות יותר מהתוכנה שלעיתים אינן מסופקות ומביאות לדירוג נמוך יותר. 
• Marketo וPardot  הם הספקים המובילים בקטגוריה זו.
• Act-On, Eloqua, and HubSpot  קיבלו גם כן תוצאות דירוג טובות, אך דורגו במקום נמוך יותר, כי חלק קטן יותר של חברות בינוניות משתמשות בהן.

חברות גדולות ( > 500 עובדים)
• הדירוג הממוצע עבור מוצרי אוטומציה בשיווק הינו 3.8 מתוך 5
• Eloqua התגלה כתוכנת אוטומציה בשיווק הטובה ביותר עבור ארגונים
• Pardot , Marketo , Act -On ,וHubSpot  כולם טובים וקיבלו תוצאות טובות מלקוחותיהם אך פחות חברות גדולות משתמשות בהן.

מקורות: MarketingProf תורגם לעברית.

 

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול אפריל 2014

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch