MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

איך גוגל יודע איזה אתרים הם שלך ולמה זה חשוב

מה יודע גוגל על האתרים שלך?

האם העובדה שיש לחברה שבה אתם עובדים יותר מאתר אחד יכולה להיות לטובתכם או לרעתכם? אלה שאלות חשובות שחברות שואלות לעתים קרובות. באתרי החברה אתם כמנהלי שיווק קובעים את התכנים, אתם שולטים על הקישורים, אתם קובעים את העיצוב, אתם מחליטים... אז מה רע בזה? בשנים האחרונות גוגל עושה מאמץ גדול בניסיון להבין את הקשרים בין האתרים כדי להבין עד כמה שווים הקישורים, אם בכלל. ההיגיון אומר כי קישורים בין אתרים של אותה החברה לא צריכים להיחשב באותה מידה כמו קישורים מאתר של מישהו אחר, אבל לפעמים כן כדאי לחברה להראות לגוגל שיש לה מספר אתרים, דבר שיואיל לקידום האתר.

אז איך גוגל יודע איזה אתרים הם שלך?

אם השאלה הזאת מטרידה כמנהלי שיווק האחראים על אתר האינטרנט, כנראה שיש לחברה שלכם יותר מאתר אחד. סקרים מראים כי בעלי חברות חושבים שאם הם ירשמו את הדומיין www השני/שלישי וכדומה על שם חברות בנות או כל דבר אחר, גוגל לא יוכל לשייך את האתר אליהם. כמה שזה תמים מצידם לחשוב כך.
אם מעניין אתכם לשמוע עוד, חכו לכתבה המלאה שתתפרסם כאן בחודש הבא . 

זהר עמיהוד מתמחה ב קידום ושיווק אתרים לחברות והמנטור של מרקום מול בתחילת הדרך.


חזרה ל ניוזלטר מרקום מול מאי 2014 

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch