MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים


הרבה מאמרים דנים כיצד וידאו נהפך להיות חשוב בשיווק תוכן. אבל הכתבות האלה בדרך כלל לא דנות כיצד ליצור תוכן דינמי וראוי לתרגום לוידאו.
אז , הנה מספר טיפים כיצד לעשות בדיוק את זה. טיפים אלו יכולים לעזור לך להפוך את קטעי הוידאו לתוכן שיווקי משכנע אשר יתפוס את תשומת הלב של הקהל שלך.

הכר את הקהל שלך
התוכן שאתה יוצר תלוי במה שברצונך להציג ומה מתאים ללקוחותיך. לדוגמא , האם הקהל שלך מעדיף הומור, או סטטיסטיקות ומספרים. אז נכון זיהוי אופי הלקוחות שלכם יקח זמן ויעכב את תהליך יצירת התוכן השיווקי בוידאו, מחקר זה יגדיל את הצלחת הוידאו ואחוזי הצפייה בו.

עזור ללקוחות להצליח
שיווק תוכן הוא סיוע ללקוחות שלך, כדי לוודא שהתוכן שלך עושה בדיוק את זה. הכרת קהל היעד שלך הוא 90% מהמשימה, דרך טובה לדחון את התוכן השיווקי שיצרת הוא לבקש משוב מאנשים אחרים בחברה מחוץ לצוות השיווק ובכך גם לקבל נקודות מבט חדשות.

הקדש מחשבה לכותרת שלך
טווח הקשב הממוצע של מבוגרים הוא רק 2.8 שניות, מכאן שכותרת קליטה היא חשובה מאוד. שוב , לדעת קהל היעד שלך הוא קריטי. להבין מתי להשתמש בהומור , מתי להיות חמקמק , ומתי לגשת ישר לעניין.

הפוך תוכן שיווקי לוידאו
עכשיו, הגיע זמן לתרגם את התוכן השיווקי ל סרטון וידאו. להלן שלושה טיפים שיעשו את זה:

1. כתיבת תסריט
לאחר שהחלטת על התוכן והמסרים השיווקיים שאתה רוצה להעביר, הגיע הזמן לכתוב תסריט. התסריט צריך לכול את כל המסרים השיווקיים והנקודות החשובות שתרצה להדגיש אל מול לקוחותיך. תסריט גם ממקד אותך במסלול להעברת המסרים הנכונים.

2. מחק חלקים מיותרים מהתסריט
עבור שוב על התסריט וראה מה באמת חשוב ומה פחות ומחק את החלקים הפחות חיוניים לוידאו הנל. לרוב, סרט וידאו קצר יותר הינו יעיל יותר. 

3. כלול הנעה לפעולה ברורה
לקראת סוף הוידאו שלך, אתה צריך לספק הנעה לפעולה ברורה לצופים שלך. אתה רוצה לוודא שהם לא מפסיקים עם הוידאו, אלא ימשיכו באתר שלך ...וסופו של הדבר יפנו אליכם במייל ויהפכו ללקוח.

מחקרים באינטרנט מראים כי 46% מצופים חוזרים בוידאו ממשיכים לאתר החברה ונוקטים בפעולה שהייתם רוצים מכאן שחשוב מאוד לעצור תוכן מותאם ללקוחות הפוטנציאלים שלכם ועם הנעה לפעולה כמובן. 

מקורות: MarketingProf

 

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
כל שעל אנשי שיווק לדעת על עיצוב לדפוס

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch