MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B


אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק הדיגיטליים לשנת 2014 והצפי לשנת 2015. לדברי 81% ממנהלי השיווק, אתרי אינטרנט הוכיחו את יעילותם כאמצעי הכי טוב להשגת מטרות השיווק.

דוא"ל נמצא במקום שני עם 71%, לפי מנהלי שיווק בחברות B2B ככלי להשגת מטרות השיווק בשנת 2014.

אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO  הוא הערוץ השלישי שדורג בסקר כיעיל על ידי יותר ממחצית מנהלי השיווק שנשאלו. 

שיווק דיגיטלי בשנת 2015

57% ממנהלי השיווק בחברות B2B שנשאלו אמרו שהם מתכננים להשקיע יותר תקציב ב- SEO בשנה זו, ו-54% אומרים שהם מתכננים להשקיע יותר במדיה חברתית- לינקדאין, פייסבוק, טוויטר וכדומה.

מנהלי שיווק בחברות B2B אינם משוכנעים ביעילותם של טקטיקות מובייל כמו  קוד  QR, והודעות טקסט ומתכננות להקטין את תקציב השיווק בלפחות 40% באמצעים הללו. 

ממצאים מרכזיים נוספים מהמחקר אשר התבסס על סקר של מנהלי שיווק בכירים בחברות B2B ומובילי דעה בעולם העסקים מכל רחבי העולם:

ערוצי שיווק נוספים

תערוכות
נחשבות מועילות על פי 84% ממנהלי השיווק, שאר הערוצים כמו דיוור ישיר, פרסום במגזינים מודפסים וטלמרקטינג דורגו ברבע מהאחוזים ופחות.

סוגי תוכן
כ 70% ממנהלי השיווק בחברות B2B שהשתתפו בסקר אומרים שתוכן נכון באתר האינטרנט עזר להם להשיג את מטרותיהם בשנה שעברה.
סמינרים מקוונים Webinars(58%) סיפורי לקוח (51%)ו- whitepapers 48% נחשבו גם הם יעילים להשגת מטרות השיווק בשנת 2014.


מקורות:   Marketing Prof

חזרה לניוזלטר מרקום מול פברואר 2015

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים
כל שעל אנשי שיווק לדעת על עיצוב לדפוס

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch