MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015


אנשי שיווק אוהבים את הרשתות החברתיות ויש לכך סיבה טובה. רשתות חברתיות הפכו את התקשורת לקלה יותר מתמיד לאנשי שיווק ומהווים צינור ישיר למוחו של הקהל שלהם. מבחינה אסטרטגית, רשתות חברתיות מאפשרות אינטראקציה עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים על ידי הפקת תוכן ה"תופס" כל אחד מהאינטרסים הייחודיים שלהם.
השיווק ברשתות חברתיות מחייב אחריות גדולה. אחריות לא רק לשימור הקשר עם העוקבים ועם אלו שתרצו שיעקבו אחריכם אלא גם לשים לב לעדכונים החדשים באפליקציות החברתיות ומה שהן יכולות להוסיף לארסנל השיווק שלכם.

לאחרונה, טוויטר הודיע על סט חדש לגמרי של תכונות אשר יושקו במהלך המחצית הראשונה של שנת 2015, תכונות אשר כל מנהל שיווק חסיד רשתות חברתיות ימצא בהם תועלת רבה. 

אז, מה הם העדכונים החדשים לשנה? ויותר מכך, כיצד יכולים מנהלי השיווק לנצל אותם למשיכת קהל היעד שלהם ולהוסיף ערך לאסטרטגיה החברתית שלהם?

1. וידאו

טוויטר תוסיף דרך חדשה וטבעית יותר של הוספת מדיה עשירה לציוצים. התכונה החדשה תאפשר למשתמשים להקליט, לערוך, ולשתף את קטעי וידאו שלהם בטוויטר באמצעות ממשק וידאו ידידותי. למרות שלא ראינו תכונה זו בפעולה עדיין, יש להניח שזה יכול לקחת את וידאו ה YouTube הממוצע שלך לרמה אחרת.

מה זה אומר לאנשי השיווק?
מבחינה היסטורית, משתמשי טוויטר יכלו עד עתה רק לשתף קטעי וידאו מאתרים כמו YouTube, Vimeo, ו- Vine אפליקציית מובייל. תכונת הווידאו החדשה תאפשר לאנשי שיווק ליצור קטעי וידאו מכל מקום, באופן אורגני לשתף קטעי וידאו אלה, וליהנות משיפור במעורבות קהל אשר מגיע לעתים קרובות כתוצאה מסוג זה של מדיה עשירה.

2. ציוצים פרטיים

משתמשי טוויטר יוכלו בקרוב לשתף ציוצים פרטים בהודעה ישירה בלחיצת כפתור, מה שמקל על שיתוף תוכן ציבורי בשיחות פרטיות יותר מאי פעם.

מה זה אומר לאנשי השיווק?
למרות שהיתרון השיווקי של עדכון זה עדיין לא ברור, זה יכול בהחלט להיות בעל ערך כדרך עבור משתמשי טוויטר אחרים לשתף הודעות מותג אחד עם השני, יצירת פרסום מפה לפה ממוקד מאוד למותגים עם בסיס עוקבים מסור.
לדוגמה, משתמש טוויטר מקבל ציוץ של הצעה מיוחדת עבור מוצר או שירות שהוא או היא אוהבת. תכונת הציוץ הפרטית החדשה תאפשר לו או לה להעביר את המסר ישירות למישהו שיכול להיות מעוניין בביצוע רכישה. וכמו שאומר הפתגם העתיק, המלצה ישירה היא תמיד הצורה הטובה ביותר של קידום!

 3. אלגוריתם ציר הזמן

מנהל הכספים של טוויטר רמז לאחרונה על עדכון חדש: היפוך הסדר הכרונולוגי של פלטפורמת ציר הזמן.
הארגון של ציר הזמן של טוויטר לא השתנה מאז המוצר יצא לאור לפני שמונה שנים. למרות שהמשתמשים התרגלו לזה, זה לא יכול להיות יעיל ביותר במונחים של חווית משתמש כוללת במיוחד כפי שהוא חל על מנהלי שיווק. לדוגמא, ציוצים יכולים להיות קבורים בתחתית הטור אם המשתמש לא השאיר את היישום פתוח.

מה זה אומר לאנשי השיווק?
מנהלי שיווק צריכים להיות יותר אסטרטגיים בהודעות שהם מצייצים החוצה -כמו גם איך הם מוציאים את הידיעות על מנת להישאר במעלה הטור feed עם אלגוריתם ציר הזמן החדש.
מספר דרכים להישאר תמיד במעלה ה feed היא באמצעות מענה אסטרטגי לציוצים, בבחירה נכונה של hashtags ובהמשך שיתוף והפצה של תכנים אשר מעניינים את קהל המטרה ומייצרים עוקבים חדשים.

* * *

פלטפורמות מדיה חברתית כל הזמן מסתגלות לרצונות ולצרכים של משתמשים. אנשי שיווק הם שיקבעו כיצד להשתמש בחידושים של הרשתות החברתיות וכיצד הם יכולים להפיק את מירב היתרונות מהן.
על ידי הימצאות בראשית העקומה, מומחי השיווק של העולם יכולים למצוא יתרונות עצומים מהתכונות החדשות של טוויטר כפי שהם יושקו השנה.

 

מקורות: MarketingProf

 חזרה לניוזלטר מרקום מול פברואר 2015


 

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים
כל שעל אנשי שיווק לדעת על עיצוב לדפוס

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch