MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים


רוב החברות שמעו על היתרונות של Inbound Marketing, אבל פחות יודעים איך ליישם זאת בצורה יעילה.

 על פני השטח, הרעיון הוא פשוט: תוכן גדול מייצר תעבורת אינטרנט, כאשר חלק מהתנועה מובילה בעצם להמרה. זהו מושג חדש יחסית עבור עסקים רבים הבונים את המותג שלהם על ידי דחיפה של המוצרים או השירותים באמצעות שיטות מסורתיות יותר ולא באמצעות יצירת תוכן משכנע שמושך לקוחות.

חברות B2B רבות החלו בבניית אסטרטגיות שיווק Inbound. כאשר במרכזו של אסטרטגיות אלה הוא שיווק תוכן. כ -93% מארגוני B2B משתמשים בצורה כלשהי בשיווק תוכן, אבל פחות ממחצית (42%) אומרת שהם יעילים בזה.
אפשר לדמיין שהמספרים נמוכים עוד יותר אם לוקחים תמונה גלובלית של אסטרטגיות שיווק Inbound. זה הופך להיות קשה יותר למשוך תנועה לאתר שלך אם לא יצרת כל תוכן משכנע בשפה של קהל היעד. זה הגיוני: 75% מהצרכנים מעדיפים לרכוש מוצרים בשפה האם שלהם, ו -72% מבלים את רוב או את כל זמנם באתרי אינטרנט שאינם בשפה האם שלהם.

בנוסף, הרבה שיווק Inbound מבוסס על קבלת הפניות מגוגל ומדיה חברתית. כך, למשל, אם אין לך דובר ספרדית שיקדם ברשת טוויטר לספרדים ואתר המותאם במילות מפתח במנדרינית עבור השוק הסיני, אתה לא הולך למשוך את שווקי היעד המתאימים האלה עם תוכן משכנע.

החדשות טובות היא שזה לא כל כך קשה להפוך את אסטרטגית השיווק Inbound לגלובלית. זה יותר עניין של הפיכת תוכן קיים למקומי מאשר יצירת תוכן חדש מהיסוד.
 
הנה מה שאתם צריכים.
 
1. אתר
 
אתרי אינטרנט הם הליבה של כל אסטרטגיית שיווק Inbound. אם מחליטים לשווק למדינה מסוימת, צריך ליצור אתר אינטואיטיבי המותאם לשוק המקומי ולקהל היעד שלכם. הכוונה היא לא תרגום תוכן בלבד אלא להבטיח שהמיתוג, הגדרות המוצרים והמסרים השיווקיים והתכנים יותאמו לדימויים ולניואנסים התרבותיים של התעשייה המקומית. 
 כתיבה קלילה עשויה לעודד צרכנים אמריקאים, למשל, אבל גרמנים באותו הענף עשויים להבין אותו כבלתי מקצועי.
חברה בינלאומית, עליה לזכור כי האתר שלה הוא דלת הכניסה למותג שלכם. יש לכם רק כמה דקות כדי לעשות רושם טוב על לקוחות פוטנציאליים. על ידי דימויים, צבעים, ושפה מותאמת, תוכלו להבטיח שמבקרים יישארו באתר ויכנסו אליו מעבר לעמוד הבית.

2. אסטרטגיה Global SEO

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הוא יסוד לבניית אסטרטגיית שיווקInbound  ומילות מפתח הם יסוד לקידום אתרים. לצבור תאוצה בשוק חדש, חברות צריכות לבנות אתר אינטרנט מקומי ולחשוב בזהירות אילו מילות מפתח הקהל הפוטנציאלי שלהם מקליד במנוע החיפוש כאשר הוא מחפש את מוצר כמו שלכם.
 כשם שאתם מתרגמים את האתר לשפה המקומית, וודאו שדפי נחיתה, דפי מוצר ובלוג ייכתב בשפה המקומית עם מילות החיפוש הנכונות עבור אותו שוק על מנת שהאתר ידורג גבוה במנועי החיפוש. 

3. הודעות בלוג, דפי נחיתה, ספרים אלקטרוניים, ועוד

עם אתר אינטרנט מקומי ואסטרטגיה קידום אתרים בית לאומית, השלב הבא הוא לחשוב על איך לתרגם את כל התוכן הרב שיצרת עבור השוק המקומי שלך. אולי זה לא הגיוני לתרגם כל פוסט בבלוג. זה תלוי בחברה ובמטרותיה בשוק המסוים.

ברגע שיש סט של בלוגים מוכנים לצאת לשוק החדש, השלב הבא הוא לבוא עם אסטרטגית פרסום והפצה. אולי כדאי לשלוח שני בלוגים בשבוע במשך החודשים הקרובים. ניתן להפיץ דרך ערוצי המדיה חברתית שלכם לקהל המטרה הממוקד בשוק המסוים. לוקליזציה של קמפיינים במדיה חברתית שלך היא לא כל כך על יצירת חשבונות חדשים ברשת חברתית, כפי שהיא על תזמון הודעות אלה בצורה נכונה.
בליבם של המאמצים הללו צריכים להיות גם ספר אלקטרוני או פיסת תוכן איכותית אחרת. לא צריך ליצור ספרים אלקטרוניים באופן ספציפי למדינה חדשה, או; במקום זאת, צוות השיווק צריך להיות מסוגל למקם את התמונות ושפה בתוך קובץ המקור של הספר האלקטרוני.
ברגע ש"ליד" מוריד את הספר האלקטרוני, אתם צריכים להכניס אותם לרשימת השיווק בדואר אלקטרוני ספציפית למדינה מסוימת לאחר שבחנתם את החקיקה המשפיעה על מסעות שיווק בדוא"ל בשוק המקומי באופן יסודי.

4. דוא"ל, טיפוח לידים, ומכירות
 
ברגע שיש לך תנועה מהשוק החדש שלך מגיע לאתר ואינטראקציה עם תוכן, זה זמן לבנות משפך לטפח את יתרון. בדרך כלל, התהליך שיתחיל עם כתובת הדוא"ל שהושגה באמצעות תוכן איכותי, טופס הצעת מחיר, או ניסיון ללא תשלום.

משם, צוות השיווק Inbound צריך ליצור זרימה לטפח את הקשר ולהמשיך לשלוח תוכן רלוונטי, מקומי למגזר של המדינה הרלוונטית. ברגע שזרימת הדואר האלקטרוני היא במקום, יש לפקח על המחויבות של לידים בהתאם. צוות מכירות מקומי יכול ליצור קשר עם כל מי שנראה מעוניין במוצר, או שניתן למקם סדרה של מיילים מקדמי מכירות כדי לפתות לקוחות פוטנציאליים נוספים.
האמת שאסטרטגיית שיווק גלובלית Inbound היא למעשה שיווק מקומי: על ידי בניית ניסיון אישי ורלוונטי עם תוכן מקומי, תוכל להראות ללקוחות הפוטנציאלים מהשוק המסוים שאתם מכוונים אליו, שהחברה שלכם השקיעה במוצר / פתרון מותאם עבורם.

 

מקורות MarketingProf

 

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול אפריל 2015

חזרה לראש הכתבה


 

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים
כל שעל אנשי שיווק לדעת על עיצוב לדפוס

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch