MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

אז איך יראה סרט התדמית שלכם - "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?

רוב מחלקות השיווק אינן יודעות כיצד להפיק סרט תדמית שיעורר עניין. כשזה מגיע להפקת סרטי תדמית, רובן הולכות על בטוח. "בטוח" תמיד עובד. "בטוח" זה קל יותר. "בטוח" ישמור על המשרה שלך. "בטוח" ימכור יותר. "בטוח" יעביר אותי את היום בשלום.
לא ממש.

"בטוח" לא מעורר שיחות. "בטוח" לא מניע לפעולה. "בטוח" לא גורם לי לחשוב יותר, או מאתגר אותי. "בטוח" לא גורם להגיד "א-אה!"

להפיק סרט מעולה לחברה שלכם זה לא קשה. זה דורש עבודה, זה לוקח זמן, אבל זה לא קשה. אתם יודעים מה כן קשה? להפיק סרט משעמם. זה קשה. כשאף אחד לא מדבר על הסרט שהפקתם, וההנהלה רוצה לדעת כיצד הסרט יחזיר את ההשקעה בו, אז תתרוצצו לא מעט במסדרונות בניסיון להסביר. וזה קשה. זה יהיה מסוג הימים שתרצו לשקול לקחת חופשת מחלה...

להלן עשר דרכים כיצד לגרום לסרט התדמית שלכם לבלוט, לעורר תשומת לב, ולהניע לפעולה. אה, כן... וגם לשמור על המנהלים שלכם מרוצים.

1.     חשבו סיפור. ספרו לי סיפור. בבקשה. קחו אותי למסע. המוח שלי מורגל להתחלה, אמצע וסוף. באמת. אל תלעיטו אותי בנתוני הרווח של התאגיד שלכם. יש לי טבלאות אקסל בשביל זה, תודה.

2.     חישבו אחד. יש רק אדם אחד שאתם צריכים לחשוב עליו בזמן הפקת סרט התדמית שלכם: האדם מול המסך. נקודה. סוף פסוק.

3.     השתחררו ממגבלות הזמן. אל תגבילו את עצמכם על ידי ציון תאריכים או שמות. נסו להפיק את הסרט כך שתוכלו להשתמש בו גם בעוד שנתיים או שלוש. כך תהפכו את ההשקעה למשתלמת הרבה יותר.

4.      הישארו אמיתיים. אנשים מזהים שקר כשהם רואים אותו. אמינות מנצחת.

5.      איכות היא לא מילה גסה. קחו את צוות ההפקה הטוב ביותר שאתם יכולים. מצאו חברת הפקות שמבינה בדיוק מה אתם מנסים להשיג; לא מה שיראה טוב אצלם באתר.

6.     תרגשו. תעוררו רגשות, אנרגיה, התלהבות. סרט מעביר רגשות יותר טוב מכל מדיה אחרת. השתמשו בזה בחכמה. השאירו את הנתונים, הטבלות והתרשימים מחוץ לסרט, בבקשה.

7.     אתם כאלו טובים? תוכיחו. זה נחמד כשאתם מניפים את הדגל שלכם, אבל זה הרבה יותר מרשים כאשר לקוח עושה זאת עבורכם. בהרבה מקרים המלצה אמינה של לקוח שווה את משקלה בזהב.

8.     אל תפחדו לשעשע. האם יש בסרט שלכם רגעים "קלילים"? אפילו בחברות ובארגונים השמרניים ביותר אפשר למצוא קצת קלות דעת. מצאו את אותם רגעים, והסרט שלכם יאפיל בקלות על הסרט של המתחרים.

9.     30 שניות. כל 30 שניות שנו קצב, החליפו תוכן. באמצעות הטריק הזה אפשר לגרום לסרט בן שלוש דקות להיראות קצר בחצי. הקפידו ליצור "פרקים" חדשים עם רעיונות או סגנונות משתנים. שנו את המוזיקה. הסרט יהיה מרתק, ואנשים יצפו בו שוב ושוב. זה פשוט עובד.

10.  מצאו את נקודות העניין. בכל חברה או ארגון ישנם דברים מרתקים ומרגשים. רק צריך לדעת היכן לחפש. זויות צילום מקוריות, דיאלוגים שנונים - נצלו כל הזדמנות להכניס את הצופה לעסק מהמקומות הפחות צפוים. הוא יאהב את זה - בוודאות.

וטיפ נוסף במתנה:
חישבו עיצוב. סרט הוא פורמט גמיש מאוד. הסרט חייב לדבר באותה השפה העיצובית של אתר האינטרנט של החברה ודוכני התערוכות שלה, ועל ידי כך לשמור על מסר שיווקי אחיד בכל הערוצים. תוכלו לשמח מאוד את משרד העיצוב והמיתוג של החברה שלכם על ידי כך שתשלבו את השפה הוויזואלית הקיימת של החברה בסרט.

אז איך יראה סרט התדמית שלכם?
 "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?

 

נכתב יל ידי רום ארבל, סטודיו עין השופט הפקות

לפרופיל של עין השופט הפקות במרקום מול

 

 חזרה ל ניוזלטר מרקום מול דצמבר 2015

הדפסשלח לחבר
לכתבות ומאמרים נוספים...
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
מיתוג אג'ילי
הדרך הקלה להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים
כיצד לבנות אסטרטגית שיווק "משפיע"
שלושה עדכונים חדשים בטוויטר שעלינו לקחת בחשבון בשנת 2015
מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B
איך לשלוט באיזון בין עיצוב אתר והפונקציונליות שלו
תקשורת שיווקית בחברה גלובלית
יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים
כל שעל אנשי שיווק לדעת על עיצוב לדפוס

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch