MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

אומני פרזנט מסייעת לפלא קארד לצמוח דרך האינטרנט

רקע

שוק הסליקה בישראל מגלגל כ 180 מיליארד שקל לשנה ונמצא בצמיחה מתמדת, בין היתר הודות לפיתוחים טכנולוגיים דוגמת היכולת לבצע סליקה מאובטחת דרך האינטרנט. הדינאמיות של שוק זה מצריכה היערכות מתאימה מצד חברות הסליקה, העומלות על פיתוח שירותים חדשים שנועדו למשוך עוד לקוחות. כדי להגיע לתודעת הצרכן עם החידושים שבאמתחתה, על חברת הסליקה להשקיע במאמצי השיווק שלה.
מה עושה חברת סליקה שהצליחה למצב את עצמה כשחקנית מרכזית, אך חוששת מירידת מאמצי השיווק לטמיון בעקבות העלאה מחודשת של אתר התדמית?

האתגר: שימור המובילות השיווקית
פלא קארד מספקת מגוון רחב של פתרונות סליקה בהתאמה אישית למעלה מ 20 שנה. במיוחד לאור אירועי אבטחת המידע שאירעו בעת האחרונה, פלא כארד מחפשת ללא הרף דרכים להגן על פרטי לקוחותיה וכחלק ממאמציה עומדת בתקן PCI. תקן זה מספק את ההגנה הטובה ביותר על פרטי הלקוחות באמצעות שורה של פעולות כגון שימוש פתרונות אבטחת מידע חדישים, ניטור הגישה למידע, שימוש בסיסמאות חזקות ועוד.  

המובילות העסקית של החברה לאורך השנים תורגמה בין היתר להישגים שיווקיים משמעותיים: פלא קארד מצויה בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בשורה של ביטויים רלוונטיים בגוגל. הישגים אלו תורמים הן במישור התדמיתי והן ברמת חשיפה גבוהה יותר לקהל הלקוחות הפוטנציאליים.
הרצון לשמור על המובילות בשוק כה דינאמי גרמה להעלאה מחודשת של אתר תדמית. כתוצאה מכך התעורר החשש לנפילה בדירוג של פלא קארד במנועי החיפוש, כפי שאכן קורה פעמים רבות. כדי למנוע את ההתדרדרות פנתה פלא קארד לחברת אומני פרזנט המתמחה בשיווק עסקים באינטרנט.

הפתרון והתהליך
התוכן באתר המחודש של חברת פלא קארד שודרג ונעטף באריזה שיווקית מושכת יותר. מאחר ולתוכן של הדף משקל משמעותי במיקום שלו בתוצאות החיפוש, בנינו תכנית פעולה שיווקית שמטרתה לשמור על המיקומים הגבוהים של פלא קארד במנועי החיפוש. אחת הפעולות החשובות הייתה ביצוע הפנייה 301 (redirect 301) מהדפים הישנים לחדשים. בדרך זו כל דף מופנה לכתובת החדשה שלו, תוך שמירה על מיקומו בתוצאות החיפוש. בנוסף, מאחר והאתר של פלא קארד שונה ללא היכר, ביצענו מספר פעולות האופייניות לתהליך ראשוני של שיווק וקידום אתרים:

• מחקר ביטויי מפתח – באמצעותו בחרנו את הביטויים לקידום באתר המחודש, בהתאם לפופולריות שלהם ולמידת התאמתן למטרות השיווקיות.
• בחירת דפי מטרה – זיהוי נכון של דפי המטרה בגרסה המחודשת, התאמת הביטויים הנבחרים לדפי המטרה ומתן המלצה לכתיבת דפים חדשים לפי הצורך.
• יישום – מעקב אחר יישום התכנית השיווקית בצורה מיטבית.
• הסקת מסקנות – העברת נתוני גוגל אנליטיקס לאתר החדש לצורך הסקת מסקנות וביצוע ההתאמות הדרושות.

התוצאה: עלייה לצורך עלייה
לאורך כל התהליך עקבנו בשקיקה אחר המיקומים של פלא כארד במנועי החיפוש. לשמחתנו הרבה בסיומו של התהליך עמד לנגד עינינו אתר מחודש ששרד ללא פגע את כל השינויים, עם תמורה מרכזית אחת: במקום לספוג ירידה במיקומים, זכתה חברת פלא קארד לדירוגים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש מאלו שהיו בתחילת התהליך. כך למעשה הרוויחה החברה פעמיים. פעם אחת אתר מחודש העונה על צרכי השוק הדינאמיים, ופעם שנייה חיזוק המיצוב כמובילת שוק תוך שימוש מיטבי במנועי החיפוש השונים.  

לדברי יצחק גסנר, מנהל התפעול והלוגיסטיקה של חברת פלא קארד, "פנינו לאומני פרזנט כדי לשמור על ההישגים השיווקיים שצברנו בזירה האינטרנטית. בפועל, בזכות הליווי המקצועי של דרור,  הצלחנו לשמור על כוחנו ואף להגדיל אותו תוך כדי ההעלאה המורכבת מאין כמוה של האתר החדש".


נכתב על ידי דרור אלון, מנכ"ל OmniPresent 

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול יוני 2012 

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch