MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

ארטיק דיזיין - עיצוב, בינוי והפקת מתחם קמעונאי עבור חברת סופרפארם למותג LIFE

רקע : תערוכת הביוטי סיטי

תערוכת הביוטי סיטי הפכה בשנים האחרונות למותג נפרד ולחלק מהפעילות השנתית של סופר-פארם .
באירוע זה, בתחום הקוסמטיקה והיופי שהתקיים בגני התערוכה בתל אביב,עוצבו והוקמו דוכנים חווייתיים בהם הוצעו המוצרים בהנחות מיוחדות.
את האירוע ליווה קמפיין רחב היקף בטלוויזיה, עיתונות אינטרנט ועוד.
מותג LIFE של הרשת, הקצה שטח של כ-50 מ"ר לצורך מתחם חוויתי ומכירתי המשלב עולמות תוכן של LIFESTYLE  / בריאות ויופי.

האתגר:

יצירת מתחם קמעונאי וחוויתי המאפשר תצוגת מגוון רחב של מוצרי המותג .
יצירת חווית WOW ההולמת את  תחום היופי והבריאות תוך שימת דגש על שילוט ברור ומכירתי לאנשי התעשיה ולקהל הרחב.
עמידה בלוח זמנים קצר וצפוף תוך מתן שרות איכותי ורמת בינוי ו גימור גבוהה לשביעות רצון הלקוח.

הפתרון :

הפתרון העיצובי והחוייתי שהוצע לחברה היה :
עיצוב מתחם בעל קוים ארכיטקטונים נקיים ובהירים אשר יבליטו את מוצרי המותג לכדי מכירה בשילוב עם צבעוניות עזה של אימאג'ים המדמים כתמי צבע –אדום/כתום/ורוד.
שימת דגש על נראות ובולטות של המוצרים ומיתוגם הראוי.
בכניסה למתחם וכחלק משלים מחווית הביקור, שילבנו דוגמניות ובובות לבושות בבגדי גוף צבועים שנראו כחלק אינטגראלי ממבנה המתחם ,ובעצם היוו "תפאורה חיה" ונתנו תחושה דינאמית בביתן.
במסגרת קד"מ , חילקו דוגמניות אלו לקהל המבקרים גרנולה מבית MYGRANOLA המשווקת בסניפי סופר פארם בלבד.

 

התוצאה:

המתחם זכה לתשואות ומחמאות רבות מצד חברת סופרפארם  וענה  על ציפיות החברה :
מבחינת המסר העיצובי שיווקי
רמת מכירות המותג שהושגו בעת התערוכה
עמידה ביעדים ולוחות  זמנים , איכות ומקצועיות בכל רמות העבודה.

 

נכתב על ידי ערן יעקובי, מנכ"ל ארטיק דיזיין. המתמחה בהפקה, תכנון, עיצוב ובינוי של ביתני תערוכות בארץ ובעולם

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול ספטמבר 2012

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch