MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

טיטאן מיתוג גאה להציג את המיתוג החדש של מגיק תוכנה

חברת Magic Software הינה חברת תוכנה העוסקת ביצירת פלטפורמות וסביבות פיתוח עבור חברות וארגונים. Magic הינה חברה ציבורית הנסחרת ב NASDAQ. באמתחתה של החברה שנות ניסיון רבות, במהלכן צברה לקוחות רבים ומכובדים כ-IBM,מיקרוסופט,אורקל וחברות גלובאליות מובילות נוספות בתחום מערכות המידע (IT).

חברתMagic Software  צברה כבר למעלה מ-30 שנות קיום. במסגרת פעילותה הרחבה, הותקנו מוצריה במיליוני מערכות ברחבי העולם. כיום,לחברה נוכחות גלובאלית של מעל מ-50 מדינות ו-14משרדים אזוריים.

החברה משלבת פנייה לשני עולמות: האחד, העולם העסקי חברות (B2B) ואילו השני, פניה למתכנתים האינדבידואלים ועל כן הפניה דומה גם  לעולם הצרכני הפרטי (B2C). עובדה זו של פנייה לשני העולמות גם יחד לא נעלמה מעינינו בעת שנכנסנו לתהליך עבודת המיתוג עם החברה.

חברת Magic החליטה על תהליך המיתוג מחדש (Rebranding) במסגרת הצעדים הפרואקטיבים שנוקטת החברה בשל השינויים הרבים שעוברים עליה ועל קו המוצרים והשירותים שבמאתחתה. בשנים האחרונות,נהנתה החברה מצמיחה ניכרת, במסגרתה גדל בסיס הלקוחות ובעקבות כך גם הנוכחות הבינלאומית. במקביל,העשירה ושיפרה החברה את קו מוצריה על ידי הוספת מוצרים חדשים ואימוץ טכנולוגיות מהפכניות פורצות דרך בעולם התוכנה.

כך למשל, עולם המובייל ומחשוב הענן הינם כוחות גדלים בנוף הטכנולוגי,וחברת Magic שאפה לנצל עד תום את ההזדמנות העסקית שפיתוחים טכנולוגיים אלו טמנו בחובם.מסיבה זו,המיתוג החדש תוכנן בקפידה כך שיושק יחד עם המוצרים החדשים של החברה,המציעים פתרונות פיתוח,יישום ואינטגרציה בעולם המובייל והפלטפורמות השונות הסובבות אותו.

לאור מחקרי שוק לא מעטים, הוחלט כי לאחר כ-30 שנות קיום, יש לקחת את המותג  Magic Software לכיוון חדש וייחודי בתהליך המיתוג מחדש. ברצוננו היה לבנות מותג רב ממדי, דינאמי, צעיר ורענן. בניגוד לשנים עברו, וכפי שצויין בסעיף הקודם, הפנייה הפעם הינה למספר קהלי מטרה. בנוסף, הוחלט כי עלינו להשיג נראות ייחודית ובולטת בנוף הטכנולוגי, ובמיוחד בעולמות האונליין והרשתות החברתיות.

לאחר ההחלטה העקרונית על כיוונו של המותג, הוגדרו מספר ערכים שיהוו ערכי ליבה עבור המותג החדש. על פי הצרכים הללו וברוחם יגובש המותג החדש וכל הנלווה אליו. לאחר דיונים מעמיקים, מחקרי שוק ומספר ישיבות בלתי מבוטל, הוחלט על הצרכים הבאים כצרכי הליבה של המותג:

חכם (Smart): ערך זה כולל תכונות כמו רענן, "חושב מחוץ לקופסא" ובלתי צפוי.

צופה קדימה (Forward Looking): ערך זה כולל תכונות כמו מעורר השראה והערצה ובעל קסם אישי.

נחוש (Determined): ערך זה כולל תכונות כמו אמיץ, בעל תשוקה, אנרגטי וסמוך ובטוח בעצמו.

פתוח (Open): ערך זה כולל תכונות כמו שיתופי, נגיש וידידותי למשתמש.

תהליך מיתוגה מחדש של Magic Software היווה עבור החברה הזדמנות חד פעמית להבליט את הערכים והאמונות המובילים אותה. מסיבה זו, המיתוג החדש יושם על כלל פעילות החברה, הן בדיגיטל והן בפרינט (אתר אינטרנט חדש, ברושורים, ניירת חברה וכדומה). מלבד ערוצי ההפצה המקוונים והלא מקוונים, החברה הדגישה בפנינו כי על המותג החדש להיות מוחל על כלל עובדי החברה בשלל הדרגות השונות בארגון. כך למשל, הערכים החדשים הם אלו שיובילו את החברה כאשר תגייס עובדים חדשים, כאשר תקדם מוצרים חדשים וכאשר תשרת את לקוחותיה.

אישיות המותג והבטאותה בתוצר הסופי

העבודה על חידוש המותג והגדרת ערכי הליבה שלו סייעו רבות ל-Magic בהבנה טובה ועמוקה יותר של צרכי לקוחותיהם ושותפיהם. כפועל יוצא מהבנה זו, גובש עבורם את המשפט המבדל, כלומר, משפט המכיל בחובו את ערכי החברה והמעביר את המסר החדש אותו חרתה החברה על נס. המשפט עליו הוחלט הוא Magic accelerates business performance with smarter, future-proof technology and close costumer collaboration. תרגום: מג'יק מאיצה את היכולת העסקית של החברה עם טכנולוגיה חכמה, מוכנה לעתיד ותוך כדי שיתוף פעולה הדוק עם הלקוח.

בנוסף על אלו, הוחלט גם על סיסמה שתלווה את המותג: Outperform the Future. הבחירה דווקא בסיסמה זו נעשתה לאור התחושות שלנו כי זהו המשפט הטוב ביותר שמצליח לעטוף בחובו את המסר, הערכים והתחושות אותם ישדר המותג החדש. מעבר לכך, מנקודת מבטנו, הסיסמה הצליחה באופן מוחלט להביא לידי ביטוי את החזון של החברה כלפי העתיד, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה עסקית.

גם נושא הלוגו של החברה לא נפסח בתהליך. לאחר שקיימנו התייעצויות בקרב לקוחות ושותפים של החברה, הוחלט על עיצובו של לוגו חדש אשר יעביר את מסרי המפתח וערכי הליבה של המותג. לאור זאת, יצרנו עבור החברה לוגו אמורפי, דינאמי ותלת ממדי. ללוגו מספר תצורות והוא מופיע רנדומלית בכל עזרי השיווק השונים, גם בחומר המודפס וגם בדיגיטל. כל פעם בצורה אחרת על מנת להעביר את המסר העיקרי ואת היתרון המבדל של החברה - הפלטפורמה שמשתנה במיוחד עבורך הלקוח, בהתאם לצרכים שלך ויחד איתך צועדת קדימה לעתיד.



כחלק מתהליך ה מיתוג מחדש, היה עלינו ועל Magic להחליט על טיבה של מערכת היחסים בין המותג של החברה לבין מוצריה. במהלך הישיבות התחוור לנו כי לקוחות רבים בעבר ואף בהווה הכירו היטב את מוצרי החברה אך לעתים לא היו מודעים לעומד מאחוריהם. מסיבה זו הוחלט כי שמה של החברה, Magic, תשמש כמותג על (Master Brand) עבור כל המוצרים ושמה יוזכר לפני שמו של המוצר.

ההחלטה על מיתוג המתמקד בשמה של Magic ולא כפי שהיה בעבר,בשמם של המוצרים השונים,יצרה האחדה במותג ועקביות שהיתה חסרה עד כה.מעבר לכך,הערכים שייצג המיתוג החדש חלחלו למוצרים עצמם והפכו אותם,כמו את המותג עצמו,למשהו חדש,צעיר ורענן בגישתו.




טניה עמר, סמנכ"לית השיווק של החברה מתארת את תהליך המיתוג שעברה חברת Magic Software
עוד על התהליך באתר החברה

נכתב על ידי TitanBrandWise חברת מיתוג המציאה קשת רחבה של פתרונות מיתוג אסטרטגיה ועיצוב

חזרה לניוזלטר מרקום מול אוקטובר 2012

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch