MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

ג'ירף מציגה את תהליך המיתוג של המכביה 2013


הרקע

ההכנות למיתוג המכביה ה 19- החלו כבר ב 2009- עם תום המכביה ה 18- . כאשר ביוני 2011 - נחשפו הלוגו ושפת המותג של המשחקים בפני נציגי התנועה מכל העולם .
המכביה, מתקיימת מדי ארבע שנים בישראל כיאה לאירוע ספורטיבי כדוגמת המשחקים האולימפיים ומהווה את האירוע הספורט השלישי בגודלו בעולם.
מטרות המכביה- המכביה מעמיקה ומחזקת את הזיקה בין יהודי התפוצות ומדינת ישראל, ותורמת לקירוב הנוער והצעירים למפעל המכביות, אשר מטרתו קיום תחרויות ספורט יהודי בהגינות ושביעות רצון המשתתפים והאורחים.

האתגר

האתגר שעמד בפנינו בתהליך המיתוג, היה לנסות ולהוקיע את התפיסה שהמכביה היא אירוע ספורטיבי לעיתים "חובבני" שעצם הווייתו היא "מועדון שידוכים ענק" לרווקים יהודים מרחבי העולם ולהעבירו למגרש המקצועני וההישגי, תוך שמירת הזיקה היהודית.

אבני הדרך

המחקרים אותם ערכנו הובילו אותנו למסקנה שיש למצב את המכביה במקום הראוי והלגיטימי שלה – אירוע ספורטיבי ברמה אולימפית .

שלב ראשון - טיפול במיצוב - אולימפיאדה יהודית!
שלב שני - גיבוש המותג, וחידוד ההבטחה

החיבור הרלוונטי והמרגש למכביה - חיבור העם היהודי בעולם כולו באמצעות משחקי המכביה .

שלב שלישי - עיצוב לוגו ושפת מותג לפי ערכי המותג: גאווה יהודית, שאיפה למצוינות , קרנבל וחגיגה

הלוגו הנבחר למכביה ה - 19 בנוי מחמש מגני דויד המסמלים את חמשת היבשות. תוך קריצה קלה לחמשת טבעות האולימפידה הם סובבים סביב העולם ויוצרים גשר דרכו פורצת דמות האצן כביטוי למשחקי הספורט והשאיפה למצויינות.
צבעוניות הלוגו מתבססת על כחול בהשראת דגל המדינה וכן על צבעי הקשת, במטרה ליצר אוירת קרנבל צבעונית ואנרגטית.

עם סיום האולימפיאדה בלונדון, אנו מתחילים להתכונן לאירוע המכונן הב א - המכביה. בקיץ 2013 ישראל תארח כ 5,500- ספורטאים יהודים מ 60- מדינות ברחבי העולם, וכן 2,000 ספורטאים ישראלים.

    

פרטים נוספים מתהליך המיתוג

בניית המותג כללה עיצוב ספר מותג מקיף, דמויות, אייקונים, ברושורים, ניירת, פוסטרים, ומוצרי פרסום נוספים המלווים את האירוע.

נכתב על ידי טל הובר, Giraff Creating Brands

 

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול אפריל 2013

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch