MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

תהליך המיתוג של חברת Playscape על ידי TitanBrandWise


חברת PlayScape לשעבר (Mominis) עוסקת בפיתוח והפצה של משחקי מובייל. על רקע התנופה בתחום, כמו גם נתוני צמיחה פנימיים מרשימים, נפלה ההחלטה בקרב מנהלי החברה לפנות לתהליך מיתוג מחדש במסגרתו טופלו נושאים רבים וביניהם: אסטרטגיה חדשה לחברה, שינוי השם הקיים, יצירת לוגו חדש וגיבוש שפה ויזואלית ומסרים ורבליים.

יצירת אסטרטגיה
קהל היעד של החברה מתחלק לשניים: בצד האחד המשתמש הבודד שמשחק להנאתו במשחקים, ובצד השני, המפתחים שעושים שימוש בפלטפורמת הפיתוח וההפצה של החברה. על אף השוני המהותי בין שני הקהלים מצאנו נקודה משותפת: החוויה האינסופית.
עבור השחקן – אינסוף של משחקים ממכרים ועבור המפתחים – חווית פיתוח ונתוני הורדה שיפילו אותם מהכיסא. כך נולד לו המונח Endless Gaming  המשדר דינמיקה,יצירתיות, כיף, שותפות וחדשנות.

להלן סרטון המציג את תהליך המיתוג של PlayScape

שינוי שמה של החברה
בתהליך האסטרטגיה הוחלט על שינוי שם החברה. השם הקודם, Mominis לא שיקף את ערכי המותג ולא הוכח כזכיר. לאחר תהליכי חשיבה וסקרי דעת קהל הוחלט על השם PlayScape . השם שימש את פלטפורמת הפיתוח בלבד ועתה הוחלט לאמצו כשם החברה כולה. השם מורכב מ- Play (משחק) ו- Scape שנגזרת מהמילה Landscape (נוף באנגלית) ומתאר בשלמות את חווית מגרש המשחקים אליו שאפנו ומדבר את שפתם של שני קהלי היעד.

גיבוש שפת המותג
עבור PlayScape יצרנו איור ייחודי, צבעוני ו- eye catchy הכולל את הדמויות המובילות המככבות במשחקי החברה. הוספנו נדבך נוסף עבור הפנייה לקהל המפתחים, עסקי יותר במהותו. נדבך זה מכיל שכבה שחורה ונקייה כמו גם את הלוגו והסלוגן.
השילוב בין האיור הצבעוני והבועט, השחור הנקי והרציני והטיפוגרפיה השאולה מעולם הטכנולוגיה מייצר איזון בטון הדברים וממצב את החברה כסולידית ורצינית אך גם כיפית, צעירה ובועטת.

    

יצירת לוגו חדש
הלוגו החדש מקבל השראה מסמל ה- PLAY הידוע, אולם, השארנו את הצורה פתוחה על מנת להעביר את תחושת האינסופיות. הוספנו משולש נוסף המסמל את הפנייה לשני קהלי היעד. בהמשך פיתחנו את הלוגו לשפת אייקונים שלמה הבאה לידי ביטוי בכל אמצעי המדיה השונים של החברה: אתר האינטרנט, הכפתורים במשחקים ועוד
MONITORING, ANALYZING AND OPTIMIZING YOUR GAME.


יצירת סלוגן מוביל
הסלוגן עליו החלטנו הוא Every Play Counts הטומן בחובו מספר משמעויות: למשתמש הסופי - כל משחק הוא חוויה עוצמתית ומלאת משמעות, ולמפתחים - ישנה התייחסות נסתרת לנושא של כמות ההורדות כאשר הסלוגן "מזכיר" כי כל הורדה נספרת ובעלת משקל עסקי.

יצירת חוויית מותג כוללת
האסטרטגיה ושפת המותג יושמו בשלל אמצעי השיווק השונים. בחזית האונליין הוטמע המיתוג החדש באתר האינטרנט, ברשתות החברתיות השונות: פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, גוגל פליי, באמזון, בממשקי המשתמש במשחקים ובסרטוני וידיאו. בחזית האופליין המסורתית יותר בא המיתוג לידי ביטוי בברושורים, בדפי מוצר, בביתני תערוכות ברחבי העולם בעיצוב משרדי החברה ועוד.


נכתב על ידי טיטאן ברנדוויז

לפרופיל של טיטאן ברנדוויז בפורטל מרקום מול

חזרה לראש הכתבה

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול אוגוסט 2013

 

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch