MarcomMall
חיפוש באתר
חיפוש באינדקס
קטגורייה/תחום עיסוק
תת קטגורייה
איזור בארץ
חיפוש לפי שם

ברלינר דיזיין ממתגת חברה חדשה בתחום הפארמה


"אנחנו אוהבים לעבוד עם Berliner Design בגלל ההיכרות המעמיקה שלהם עם השוק שלנו, השירות המסור והתחושה שההצלחה העסקית שלנו בעדיפות עליונה מבחינתם. התרומה שלהם למיצוב חברת Es-is כשחקן רציני בתחום הפארמה היתה מכריעה."
-- אהוד וייזר, מנכ"ל Es-is

רקע
Es-is היא חברת הזנק שהוקמה במטרה לפתח תהליכים אנזימטיים לייצור רכיבי מפתח בתרופות שיחליפו את התהליכים הכימיים היקרים והמזהמים המקובלים היום בתעשייה. החברה פיתחה טכנולוגיה ייחודית המאפשר לסרוק, לבחור ולהעריך אנזימים טבעיים לייצור חומרים מתוך מאגר מידע מתקדם שהחברה פיתחה ובשילוב חישובים מבוססי מכניקת-קוונטים.
סטודיו Berliner Design עבד עם החברה על מספר פרויקטים וזכה להערכתה בזכות השירות המסור ופתרונות עיצוב מקוריים. בשנת 2012 פנתה החברה ל- Berliner Design למתג אותה כספק מוביל של פתרונות מהפכניים לתעשיית הפארמה.

האתגר
שיטות הייצור המקובלות בתחום הפארמה מבוססות על תהליכים כימיים המשמשים באופן מסורתי לייצור רכיבי המפתח בתרופות שונות. זוהי תעשייה שמרנית ומבוססת היטב. בשנים האחרונות התפתחה שיטת ייצור חדשה, המשתמשת בתהליכים ביולוגיים שהם פשוטים יותר ולכן חסכניים וכן אינם יוצרים חומרים רעילים המזיקים לסביבה.
הטכנולוגיה החדשנית של Es-is נותנת לה יתרון ייחודי, אך בעת ובעונה אחת הופכת את ההצעה העסקית שלה לקשה להבנה עבור לקוחות פוטנציאליים הרגילים לשיטות עבודה אחרות. לפיכך, Es-is ביקשה לבדל את עצמה באופן מובהק וליצור מסר ברור שיבטא את הערך המוסף שהיא מציעה ללקוחות במהירות ובבהירות.
אתגר נוסף כרוך ביצירת אמון בחברה צעירה המציעה פתרונות מהירים בשוק שמרני הרגיל לתהליכי פיתוח ארוכים ועתירי עבודת מומחים.

הפיתרון
Berliner Design יצר עבור חברת Es-is קונספט ויזואלי המשלב נגיעות של הייטק בעולם הפארמה. סכמת הצבעים שנבחרה אופיינית הן לתחום הפארמה והן לתחום ההייטק על מנת למצב את Es-is כספק בעל יתרון טכנולוגי. קהל היעד של החברה יזהה את המותג מיידית עם תחום הפארמה, אך גם יבחין בבידול ביחס לחברות אחרות בתחום.

"המטרה שלנו היתה להביא את השפה הויזואלית של עולם הפארמה למאה ה- 21", מסביר דניאל ברלינר, מנכ"ל Berliner Design. "המראה הנקי והרענן מדגיש את הניגוד לשיטות הייצור הכימיות המלוכלכות והמזהמות ש- Es-is רואה לעצמה למטרה להחליף."
על מנת לבטא את החידוש המרכזי של החברה, שהוא השימוש במערכת ממוחשבת במקום תהליכים ידניים במעבדה, המותג החדש משתמש בהדמיות מחשב במקום בצילומים. הדימויים כוללים הדמיות של מולקולות ביולוגיות, נוסחאות כימיות ואלגוריתמים המבטאים את השילוב של יכולת מחשוב בתהליכים כימיים וביולוגיים.
הדימויים שנבחרו למיתוג החדש של Es-is מחצינים את לב הטכנולוגיה של החברה ומביעים את היכולות הייחודיות לה. הדימויים הויזואלים מלווים במסרים מילוליים המבטאים באופן ברור וישיר את היתרונות והערך המוסף שהחברה מציעה ללקוחותיה. בנוסף, ה מיתוג החדש מעורר אמון בחברה בזכות מראה מקצועי, קישור חזק לעולם הפארמה ומסרים ברורים.

המיתוג החדש התבטא בשדרוג של הלוגו, מצגת חברה, אתר ופרופיל חברה מודפס. כל החומרים עוצבו בשפה גראפית אחידה על מנת ליצור רושם מתמשך ולבדל את החברה מהצעות מתחרות או אלטרנטיביות.

   

התוצאות
Es-is משתמשת במיתוג החדש בכל מאמצי השיווק והפיתוח העסקי שלה. צוות החברה מרגיש ביטחון רב בחומרים השיווקיים ותחושת שייכות לתחום הפארמה.
בנוסף, החומרים השיווקיים מבטאים באופן ברור את היתרון הייחודי של החברה ובכך מקלים על שותפים ולקוחות פוטנציאל להבין את היתרונות הטמונים בעבודה עם חברת Es-is.

השוק הגיב להצעת הערך של Es-is בהתלהבות. החברה נמצא בשלבים הסופיים של הוכחת יכולת כהכנה למיזם משותף עם יצרן סיני מוביל.

 

נכתב על ידי עינת אדר בשם ברלינר דיזיין.

חזרה ל ניוזלטר מרקום מול נובמבר 2013 

חזרה לראש הכתבה

הדפסשלח לחבר

אודות מרקום

טיפים והמלצות אינדקס ספקים מצגות מולטימדיה עיצוב מצגות

עמוד הבית

פרסום באתר עיצוב גרפי סרטי תדמית רעיונות שיווקיים

פורום מרקום

כתבות ומאמרים תרגום ועריכה דפוס דיגיטלי מוצרי פרסום
סיפורי הצלחה מיתוג ביתן לתערוכה עיצוב ובניית אתר יחסי ציבור
מרקום ניוזלטר קורס מרקום מתקני תצוגה בנייה וקידום אתר שלומית הרץ
סדנאות מרקום כתיבה שיווקית מיתוג עסקי עיצוב פלאש דרושים מרקום
אירועים עסקיים מפת האתר כנסים וארועים עיצוב אריזות

קידום אתרים

כנס מרקום מדיה חברתית שיפוצים והתקנות
דרונט בניית אתרים
כל הזכויות שמורות למרקום מול 2009 studio-touch